The mistery of the two japanese guys...


Jag har en bild i mobilen som jag visste att det var myv + två okända på.
Jag ägnade såklart ca 1/2 timme på att fundera ut vilka de var.
Två blonda japaner nästan likadana. Den ena såg lite mer kaxig o tuff ut än den andra. Den andra med en piercing i underläppen. Jag satt å jämförde ruki (the gazettE) med den ena blondinen,utan piercing, zoomade o höll på. Jag kom tillslut fram till att det var han!
Sen var det den andra japanen åxå då. Jag fladdrade mellan två killar i Alice Nine, men visste inte vad någon av dom hette. Jag zoomade o jämförde näsor och läppar. Jag kom tillfälligt fram till att det var han med hatt xD
Sen tog jag mig in på datorn och sökte på den bilden, jag visste att det var han i hatten nu.
Men då var det ju namnet, jag kunde ju inte direkt skriva "killen i alice nine med hatten" .
Jag fladdra runt i alla dessa jrock sidor och kom sedan fram till en sida där det stod "Vocals: Shou", då började hallelujah kören att sjunga i mitt öra! Då sökte på hans namn o där var bilden med han, Myv och Ruki!
Det här kan man verkligen kalla hårt arbete!


[HELT ONÖDIG TEXT]
ett solklart bevis på att det är übertråkigt att ligga i sängen halva dagen.
Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej Danni!!! Hur gick de idag??? Grattis så jättemkt på konfadagen - hoppas de var fint!

Önska att jag kunnat vara där...fick jobba istället...blä men grattis igen!

2008-05-18 @ 22:11:40
Postat av: Marina

Jag o min kusin åker ner måndagen den 23e juni så då ska vi bos hos Zia Maria tillsammans med alla er 1 natt. hahhaa ska bli kul!!!!

2008-06-01 @ 21:59:02
URL: http://marinamiraglia.blogg.se/
Postat av: emilia

Svar; Yes, jag var där. Åh, va tråkigt :/ Får du chansen att se dem live så ta den! =D

2008-07-01 @ 12:46:33
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0