Sk8ers

En liten shopping outfit idag! Min första "Dagens.." actually!
Jag ska be om ursäkt till J o R som fick vänta så länge, puss o kram på er! Va med J o R en liten stund på stan.
Sen drog jag med Bejb runt i alla fjortis affärer. Köpte en svart och vit randig body från Gina Tricot, 129 kr.
Ränderna blev extremt bisarra, men det är helt vanliga vi snackar om.

Till slut gav jag upp. På våran väg till station spottade Lollo Oscar på Asea Torget (vet inte om det heter så?) som skejtade med sina kompisar.
Där fastnade vi och satt där resten av tiden, snackade o kollade när de skejtade.
Vi drog upp till McDonald's och tjacka en glass till mig o en Cola till bejb.

Och ännu en ursäkt till J o R<3 SRY!

Ha det jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0