PainPainPain

Hejsan!

Idag har jag opererat mig.. Jag fick ha en sån där tjusig pyamas klänning och hårnät! Till och med blåa smurf fötter fick jag! Nämen skämt och sido.
Jag var vaken under hela, jag fick lokalbedövning och sen grejade dom. Innan sa hon sköterskan: Det kommer lukta grillat.. Dom använde någon sorts laser bränn sak. Och AJ, dom råkade komma åt min värdefulla under läpp! MEN den kom skadefritt undan som tur va!
I min och mammas jakt efter OKEJ tidningen (med en poster på Alice Nine:D Och lite om JRock) for vi över nästan hela stan, tills vi hittade den på Ica Råby. Pustar ut. Jag var lite stressad efter som att jag kände att bedövningen hade börjat gå ur. Jag tänkte ju såklart: Skynda hem och börja knapra alvedon! Och det gjorde jag ju, men vad hjälpte det! Det gör fortfarande ont, jag kan inte äta, jag har överansträngt käkarna och jag har ont i örat som ett litet plus!

Innan operationen fick jag lugnande medel så jag var lite vackert drogad, snurrig och glad.... Tills bedövningen släppte och nu är jag en tjurig, smärtande och trött typ.
FyFasen säger jag bara!

Imorrn är jag hemma från skolan iallafall och vilar. Kan ändå inte prata så vad ska jag i skolan o göra?
Jag ska nog skriva av mig lite imorrn på bloggen istället ;)

Kommentarer
Postat av: Joanna!

Dannie du är bäst!!! Jag gillar dina blogg inlägg din fjortis och nu är det som en drog!!! jag vill läsa mer

2008-05-14 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0