Done



Nu är det såhär, jag har gjort slut me TH. Vi ska fortsätta att vara vänner. Inget mer.
Jag har tagit ner alla posters, väggarna är tomma. Har en kvar och två kalendrar.
Det som hänger på min vägg nu är: två An Cafe posters, två Paramore och en på Neverstore + en lapp där jag skrivit Miyavi( x3 ).
Det känns som att göra slut med en person. Det är ett band ju! Jag känner att jag har passerat det nu. Ett tidigare kapitel i mitt liv. Men alla har ju en liten crush på ett band någon gång i livet.
Jag kommer inte att börja hata dem. Vi är fortfarande vänner som sagt.
"We broke up!"

Var på Identity-08 igår med J.
De va bra musik. Väldigt lågt i början men sedan drog dem på mer. Vilket blev mycket bättre. Man måste ju ha den där i bröstkorgen av basen, utan det inge party!
Adam Tensta uppträdde!
Han var extremt sen, men han åkte ifrån Sandviken. Han körde något slags "mash-up" av olika låtar med Eboi.
Han rörde min hand (och alla andras, men ändå:D)

Njut av denna sköna låt: Adam Tensta ft. Sophia Somajo - Before U Know It

Planerna inför imorgon är shopping med mor min, först tandläkaren (nej!).
Ska kolla om jag kan hitta någon Konfirmationsklänning och skor.
 
Pusskram!

Kommentarer
Postat av: Kajsen

svar: eller hur! det blir så himla tråkigt, för man vill ha något unikt som ingen annan har, o det kan man aldrig få om man handlar ngt inne på gina :/ lr hur, älsk på den klänningen :)

2008-05-04 @ 11:24:23
URL: http://kajsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0