Riot!

Jag rekomenderar er att lyssna på de här skivorna
om du är inne i Alternative & Punk.
Hayley har en enormt fin röst, väldigt klar.
Trummorna, gitarren och basen - så bra!
image143
Paramore - Riot!(2007)

Mina favoriter:
2. That's What You Get
3. Hallelujah
10. Fences 


Några av deras bättre låtar finns på det första albumet från 2005.
image144
All We Know Is Falling(2005)

Mina Favoriter:

1. All We Know

2. Pressure

3. Emergency

5. Here We Go Again

7. Whoa

9. Franklin

Btw: Paramore ställde in resten av deras Europe/UK turné.
De kände att de inte ville riskera bandets framtid pga av en turné.
De skulle spelat på Klubben/Fryshuset, Stockholm den 28 februari.
Tråkigt att dom ställde in tycker jag, men hade ändå inte biljetter.


Kommentarer
Postat av: emilia

Såg du dem på hultsfred? :)

2008-07-01 @ 00:30:02
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0