Nattmacka

Nu ska jag försöka slita mig från datorn. Jag har fått mörka ringar under ögonen efter alla sena kvällar vid datorn. Men jag gissar att jag får skylla mig själv när jag aldrig gör det jag ska på dagen.
Sena kvällar består oftast av att jag sitter och filar på kollage bilder eller inlägg. Och nu måste jag fixa en ny header för den jag har nu passar inte direkt in i bloggens design. Jag hade tänkt mig nått i rosa och grått, eftersom att det är mina favoritfärger. Det blir säkert bra när det är klart!
Och nu har jag inga mer stressmoment kvar i skolan förutom recensionerna och labbrapporten. Prao lappen är inlämnad och mitt och J:s hemliga fuffens är fixat.
Jag har tagit reda på vad den där drömmen jag hade i natt betyder/berodde på. Spänningen stiger här.....Blodtrycksförändringar eller blodsockerfall. Om du också får sådana drömmar (att du faller och sedan vaknar upp med ett ryck) så kan du lösa det genom att äta något litet innan du går och lägger dig. T.ex en halv banan.
image140
Nu ska jag gå och ta en liten nattmacka och sen försöka gå och lägga mig tidigare ikväll, så inte sena kvällar blir till en vana. För man vill ju inte se ut som en panda med svarta påsar under ögonen.
Ha det bra xoxo // ¨dannie '<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0