Måndag

Det är måndag och jag lyckades somna utan tvn igår! Så stolt förutom att jag väcktes mitt i natten av ett sms -.-
Jag drömde att jag hoppade fallskärm sen så skulle jag kolla vad det var för väder(?), då försvann fallskärmen helt plötsligt. Det kändes som att jag var någonstans över tyskland eller sverige. Men det var iallafall skitfin utsikt.
Sen blev det fritt fall och jag hamnade upp och ner och liksom föll handlöst i luften. Det var en sån skön känsla, även fast det inte var på riktigt. Varje gång det blåser så får jag lite av den känslan tillbaka..
       Sitter hemma hos E nu och ska äta fil med flingor tror jag.
Nu har jag och J en liten plan, hemlig. Vi är plan smidare, mohaha.
Men nu ska jag gå och äta..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0