;_;

Hejsan!
Jag inte så skipperish, för tillfället.
Hela dagen idag har jag suttit och panik zappat in på den svenska Th fan klubben. Jag läste imorse att hela turnén skulle vart inställd och jag ville få det bekräftat. Även turnén i USA är inställd.
Bill är nämligen sjuk och har fått en cysta på stämmbanden. Han kommer att opereras i veckan. Om han inte skulle gjort det skulle han kanska ha tappat rösten för evigt. Efter operationen kommer han att behöva gå igenom två månader av rehabilitering. Alla som illar Tokio Hotel vet att alla fansen måste stå på Bills sida och stötta honom. Det orsakar honom mer smärta än oss fans, båda fysiskt och mentalt. Vi får inte svika honom, som fansen i Portugal gjorde..
Fansen betyder otroligt mycket för bandet och de behöver vårat stöd.
    Jag tänker iallafall bomba skivbolaget med måbra brev till Bill.
Allt detta zappande orsakade att jag kom försent till optikern.
Ja, juste! Jag ska få glasögon!._. Jag ser smart ut i glasögon! Det är positivt. Tror jag?

Se till att bli helt frisk nu Bill... Alla fans kommer stötta dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0