Torsdag

Ikväll är det åhörarkväll dårå. Pappa ska med, vi ska ha typ 3 lektioner och "lunch".
Jätte kul (not). Men vi är lediga imorrn iallafall. Ska på stan med Jojjo och Thess :D Ska checka efter skor..
 Va på Wentrömska idag åxå. Det var lite halvtråkigt, men ändå kul. Vi fick bygga ihop en dator och en nätverkskabel xD.
Och första lektionen var ju piss..
Sen gick vi tillbaka till skolan och åt lunch.
Hade engelska och jah fick MVG på provet! Jag hade 95%, mest i klassen=D xD
Mhaahaha! [x
Okey, jah ska särpa meij nu(:
Sen hade vi HK, då vi gjorde grillad laxfile med potatismos och rhode island sås + mjölk xD
Det vart fett gott faktiskt! Jag stekte fisken, J gjorde moset och T gjorde såsen och hjälpte till med allt annat lite åxå.

Men nu ska jag ta och göra mig iordning inför skolgrejen ikväll ;)

Kommer lite kläder nu bara:P

Love // ¨dannie '<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0