Torsdag

Helluw...
Idag hade jag engelska prov, som gick alldeles utmärkt * tror jag(A)* han inte plugga så mycket i onsdags, men det fixade sig ändå.
Lämnade in tyska arbetet om Bill  idag-.-' damn windows word! De kan inte översätta! Jag fick typ asmånga fel, och felplacerade ord! Nu måste jah skriva om hela arbetet. OCH det ska vara korrekt!

Imorrn efter att jah ska till söwt<3 så kmr en del av Pervosläktet te meij och vi ska ha mys(:
Vi ska hälla i oss stora mängder av cola och lite till, och checka lite film....
Och Jojjo, Bästa vän i helavärlden+Therese+några andra är åxå det men tillbaks till ämnet
Jojjo och jah på telefon för andra gången:
J: men dannie nu pratar vi igen!
D: vadå?
J: men det blir ju som vi pratade innan (länge, kan inte sluta)
D: vänta en greij innan vi lägger på.
J: ahh snabba på då...
D: Du vet det där vi sa om innan, om att "prata" med folk.
J: ahh..
D: eftersom att jah e sicilienare, så "pratar" jag inte med folk, som svennar gör. På sicilien suger man bara in infon och håller käften.
J: XDXDXD
D: heidå
J: heidå dannie

Heidåw x) // ¨dannie '<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0