Tisdag


Godmorgon på er!
Idag ska jag ner på stan och äta lunch med mum och beställa tid hos frisören.
Efter lunchen ska jag åka till Barkarö och sköta Granda♥
Jag är extremt trött och, jag vet inte riktigt. Typ pressad eller stressad, kalla det vad du vill men så är det..
Fick goda nyheter från J som befinner sig i Sälen just nu.. Så de är mjäkigast, hmm.
Hoppas de är lika mjäkiga mot oss x)

Jag är inte redo för konserten, jag måste hinna med en massa saker innan och tiden börjar rinna ut nu. Varför går tiden så snabbt?
Men jag börjar med det jag ska hinna med nu och hoppas att det funkar..Som ni kanske märker är det hemliga saker jag och J håller på med...
Men om det funkar kan jag berätta vad det är, men då kommer jag få ännu mer ångest och bli ännu deppigare efter konserten, men det får jag faktiskt tåla.
image117
Bill  är en riktig människa! Han äter en macka!

Haha, nämen nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning..
Ha det fint // ¨ dannie '<3


Kommentarer
Postat av: Linn

säker på att han är en riktig människa ?! :D
haha sötot.

2008-03-02 @ 17:35:01
URL: http://mysigast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0