Tisdag

Idag "åkte jag skidor". Eller ska jag säga, jag gick ner för första backen och sen åkte jag inte nå mer x).
Efter det gled jah runt lite bara....
På bussen hem satt C, eller Chrull(Cnull) som han sa och M, Telefonsex snubben, bredvid oss. Dom har äkta kiss-bajs-sex humorn xD. Fett kuliga boyz :D
Och btw så heter jah Doris enligt dom *omdöpt*.
Omg! C snortade dextrosol xD

Läste en blogg av en tjej som hade sett Th i Kanada.
ÅNGEST!ÅNGEST!ÅNGEST!ÅNGEST!ÅNGEST!ÅNGEST!ÅNGEST!ÅNGEST!ÅNGEST!ÅNGEST!ÅNGEST!ÅNGEST!
F*n,va deppad jah kommer bli efter konserten;(.....

Har en lista på saker jag ska sluta göra:
Svära
Knäcka fingrarna
Dampa så jäkla ofta
Äta godis
+ börja med att: Vara snäll mot min mamma

Hoppas det håller nu....
Aja vi får se hur det blir..

Ni får en bild på en mössa som jah tror jah ska beställa:

Vilken färg?

With love //  ¨dannie '<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0