Måndag

Gissa vad jag har gjort idag?
Ingenting! Precis ingenting!
Eller städat har jag gjort. Men förutom det har jag nog bara suttit vid datorn och Tv:n.
Slipar på en header, har nyss gjort en ny men det kändes inte helt rätt så jag gör en ny.
Imorgon ska jag ner till stan för att beställa tid och förlängningar på Sanrizz. Man måste alltså beställa hem förlängningarna, så jag vet inte när jag kommer att få en tid. Men det blir nog ganska snart hoppas jag.
Både J och T är borta, E är också det. Då hamnar jag framför min kära kompis Fujitsu Siemens, som aldrig är bortrest, och data-nördar hela dagen. Vilket liv va? xD
Men man får mycket gjort ska jag säga. Fast jag är en sån som fastnar vid datorn och sen sitter där tills någon säger åt mig att jag ska stänga av. Och om ingen säger åt mig så kan jag sitta tills jag får ont i huvudet och börjar må illa. Låter inte så smart va?
Nej nu ska jag börja med min nya header så det blir klar idag, ha det bra!
// ¨ dannie '<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0