Måndag

Jag, J och T fota lite idag på lunch rasten. Så här blev det;)
image35image36
J, Jag o T für immer girlz<3

Idag på so lektionen fick ***** damp på **, för att han inte fick ha sin fusklapp kvar på provet.
** hade tagit hans fusklapp (som man fick ha). Då hade ****** fått ett utbrott och slängt ur sig svordomar som:
"Din j*vla h*ra!"
"Jag kommer däcka dig!"
"Jag kommer k***la dig!"
Så ******, SM-Guld boxare, skulle ta tillbaka sin fusklapp från **, so-pensioner-vikarie som är två meter lång.
Han nästan hoppade på ** och fick till slut tillbaka sin lapp. Då kom den sista utbrotts meningen:
"Va f*n! Du tog sönder min fusklapp, din j*vla gamlig! Va f*n gör du här? Varför du av alla, som vikarie?"
Något liknande...
Efter ett klagomål från en annan elev, kom *****, sv/eng lärare typ 27 år(som ** är rädd för) och pratade med honom. Det kom nior till våran dörr och frågade om det var sant att ** hade slagit ******, vilket inte var sant.
   När han sen kom tillbaka till klassrummet så fortsatte lektionen.
Jag och J spenderade resten av lektionen med att kasta sudd. J kastade på ****, igenom en glasruta (xD). Och jag kastade på typ alla(xD)...

Imorrn ska vi åka skidor me skolan i typ Kungsbyn.
Då ska vi försöka fota lite när de som åker snowboard hoppar och se om vi får några niciga shots;)
/ ¨dannie'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0