Lördag

Idag vaknade jag extremt tidigt! 08.00! Det är väldigt sällsynt.
Efter frukosten cyklade jag iväg till stallet. Red Panga på lektionen, sen gosade jag med min älskling Mozart♥.
Vi hängde kvar uppe i cafeterian, sen så åkte Emma och Linny hem och jag cyklade hemåt i värsta stormvindarna(!), det blåste som fan asså! Då pratade jag lite med J i telefon. Alltid intressanta konversationer, du xD!
Men nu ska jag snart dra till E och sova där tills imorrn.
Slänger in en bild på älskade Bill Söwto<33
image107
Jay-Z och Nicole Sherzinger va på TH konsert i L.A!
Sen åt de typ middag med Tom, om jag inte har fel.
Way to go, Tom!!!
Jag är så glad att de umgås med andra kändisar, vet att det låter knäppt med så är det!

Uppdaterar lite ikväll tror jag.

Vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0