Fredag

Idag var jag på stan med J. Vi åt lunch och gick runt på stan lite.
J hade klippt sig assnyggt!
Jag provade mina älskade Converse ♥  Ska kolla efter skor på torsdag i Sthlm, så jag väntar med att köpa dem.
Vi såg rätt unpleasant people på stan x) Nämner inga namn..
Sen lekte vi stalker på vägen hem x'D

J: Det är ******! *börjar springa*
Jag: Vart?! *börjar springa efter* Varför springer vi efter ******?
J: Jag vet inte?! *fortsätter springa*
Jag: Okej!
****** kommer fram till en korsing och kollar bak på oss.
****** tänker: Hur i hel***e kom dom dit?!? Ô.ô
Jag och J har saktat av och går + andas jävligt häftigt.
****** svänger in på gatan och ser allmänt störd och förvirrad ut.

Jag och J har sämsta humorn jag vet, mobba oss inte (A) x)
Men vi kan diskutera bra!
Vi har kommit på att Bill och Tom har börjat få mer vuxna kroppar (inte lika smala och beniga alltså). Och nästan alla andra killar vi vet i 15-16 åldern har växt till sig. Men stackars Bill och Tom som har hamnat ungefär 3-4 år efter i utvecklingen x'D.
Nu vet vi varför vi dras till Bill och Tom, för att dom har kroppar som 15 åringar!
Nämen, nu va jag lite taskig, det ligger något i det vi sa faktiskt.

Ha det bra // ¨ dannie '<3
(skriver * istället för namn, om de inte vill vara med..)


Kommentarer
Postat av: emma

gillar din blogg

2008-02-22 @ 21:37:22
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Dannie

tacktack är det någon emma jag känner?(:

2008-02-22 @ 21:38:36
URL: http://danielawmiraglia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0