Försenat

Heij-.-
Slingorna blev försenade med posten. så jag kunde inte komma idag.Blä.
Nu har jag tid på onsdag, typ 100 år framåt.(Nästa vecka)
Då får jag vell sitta och göra ingenting, förutom att töja ut mina super tighta jeans då xD
Lite glad blev jag iallafall när jag kände solen sticka i ögonvrån. Skönt sätt att bli väckt på, visst?
Man är fortfarande ensam hemma utan kompisar. Jag är ändå glad att jag inte åker skidor. Inte min grej.
    Jag ska försöka overtala mamma att vi kan åka till Spanien i sommar  så jag kan gå på en festival där Th spelar. Men det kommer ju aldrig att hända...
Till stockholm ska jag iallafall, Grönan med kompisarna är ett måste.
Nej nu får jag en massa sommar längtan!
Ska försöka fixa meij en lunch nu....
+ batterierna till kameran är slut så bilder kommer senare på kläderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0