Solsken o Trubbel

image214Bild: Kirsten Dunst för MiuMiu.

Idag sken solen hela dagen! Det va en underbar dag. Förutom lite incidenter under dagens gång då!





Jag och E blev intervjuade av SR Västmanland med två killar från H4U. Intervjun handlade om rasism.
Jag var helt borta och fick bara fram ett vettigt svar, högst!

Det var kul att lyssna på bandet efteråt iallafall, rösten låter helt annorlunda på band! Jag måste höra min röst helt fel på något sätt.

Imorrn åker jag på konfa läger men jag uppdaterar med mobilen!

Ha det fint i solskenet nu!
Ska försöka sola lite i Flen(dit vi ska!). Så man slipper se likblek ut!
Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh va roligt att höra! jag de måste du försöka skicka!!! Verkligen tråkigt förresten att vi inte kan komma på din konfa - vill verkligen men tyvärr! men nu ses vi ju på S istället :)

2008-04-22 @ 23:04:52
URL: http://marinamiraglia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0