Sicilien

image208
I sommar blir det Sicilien mad pappa. Va kul det ska bli att träffa familjen igen!
Sol, bad, familj, gå på marknad, glass. Va härligt allt ska bli..Ligga på stranden varje dag.
Och alla kläder jag vill köpa då! Jag måste ha jätte mycket skor och kläder till det ju!
Det är bara att börja spara till det. Men hur?

Efter Sicilen ska jag gå på Miyavi me Bejb. Det ska bli den bästa konserten i år! Sen ska jag o J åka till T:s ö!
Sen när jag är hemma ska jag nog hänga med alla mina kompisar; Bejb, E, R, J ( T ska till Öland ;( ). Då blir de massor med mys!


Jag och R leker coola typ!

Btw har varit sjuk ett tag nu och vi åker på konfirmations läger på onsdag! Krya på mig säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: marina

Hej! När ska ni dit? :)

2008-04-21 @ 22:03:52
URL: http://marinamiraglia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0