Prao

Den här veckan praoar jag på stadshuset, som webbdesigner m.m.
Det har varit sådär, hittils.
Han säger att jag gör allt för fort! Så jag får sitta och spela spindelharpan lite emellanåt.
Igår var jag på ett fotojobb med en fotograf som jobbar på avdelningen. Vi va på ABB Arena och och han fotade ett par killar som handikapp anpassade arenan. Jag fick en egen systemkamera att "leka" med, det var såå kul asså!
När vi kom tillbaka så lärde han mig lite hur man kunde fixa bilderna i Photoshop. Det var det bästa hittills!
Imorrn ska jag vara på tryckeriet och jobba.
Har ingen aning vad jag ska göra där men det blir säkert kul!

image184
Foto: Västerås stad

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Daniela,
Jag fick din bloggadress av mamma...är inne och läser ofta. Jättekul! Kram KicKi

2008-04-01 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0